turizmdebusabah, turizm haberleri  
boyutstore.com
26.05.2017 Toplam Okuyucu: 114573225 | Bugünkü Okuyucu: 5501 | On-Line: 39 Dolar satış $: 3,5650 Euro satış €: 4,0029 Sterlin satış £: 4,6320
İSTANBUL: | LONDRA: | NEW YORK: | ROMA: | MOSKOVA: | L.ANGELES: | SYDNEY:
...
Yazıcıya Gönder Haberi Gönder Yorum Yaz yazı boyutu:

"Turizmi çeşitlendirip dünyada ilk 3'e gireceğiz"

09.04.2017 / 19:59:25

Kültür ve Turizm Bakanı Nabi Avcı, Türkiye'nin turizmde sadece deniz, kum, güneşle dünyanın 6'ıncı büyük ülkesi olduğunu anlatırken, "Hedefimiz ilk 3'e girmek" dedi.


Bakanı Nabi Avcı Eskişehir'deki Simit Dünyası'nda 1'inci Hava İkmal Bakım Merkezi Komutanlığı'nda çalışan bir grup işçiyle bir araya geldi. Turizmin sadece deniz, kum, güneş olmadığını ifade eden bakan Avcı diğer turizm alanlarına da yöneleceklerini söyledi. Hedeflerinin turizmde ilk 3 olduğunu açıklayan Avcı şöyle devam etti:

KIŞ TURİZMDE POTANSİYELİMİZ YÜKSEK

"Turizmde şu anda bile ilk 6'dayız. Sadece deniz, kum, güneşle. İşte vizyon değişikliğiyle neler olabileceğinin bir örneği de oradadır. Şuanda deniz, kum, güneş. Bunun pazarı belli. Rusya, Almanya, İngiltere. Bunlarla bile dünyanın 6'ncı büyük turizm ülkesi olmuşuz, Avrupa'nın 4'üncü büyük ülkesi. Türkiye'nin turizm potansiyeli sadece deniz, kum, güneş değil ki. Kış turizmine bakın müthiş bir potansiyelimiz var. Şimdi Kayak Federasyonuyla bir çalışma yapıyoruz. Türkiye'deki pist potansiyeli, kayak pisti potansiyelini araştırıyoruz.

TÜRKİYE'NİN ÖNÜ AÇIK

Emin olun Türkiye tek başına bütün Avrupa'nın toplamından daha iyi durumda, pist potansiyeli bakımından. Ama değerlendirilmemiş. Turizmde hedefimiz ilk üçe girmek. Çünkü kış turizmi, kayak turizmi, gastronomi, kongre turizmi, sağlık turizmi, kaplıcalarımızı, termal turizmi işin içine kattığınız zaman denizi de katlayacak bir potansiyelimizin olduğunu görüyoruz. Dolayısıyla Türkiye'nin önü çok açık. Yeter ki bir kendi ayağımıza kendi ellerimizle pranga takmayalım. Önümüzü açalım, bu koşuyu engelsiz hale getirelim bakın o zaman Türkiye dünyada layık olduğu yere ne kadar kısa zamanda gelecek göreceğiz."


YASAL UYARI: TurizmdeBuSabah.com haber portalında yayınlanan köşe yazısı/haber/fotoğraf/video'nun tüm hakları Boyut Yayın Grubu'na aittir. İzin alınmadan ve kaynak gösterilmeden köşe yazısı/haber/fotoğraf/video'nun bir kısmı veya tamamı kullanılamaz. Tüm yasal hakları saklıdır.

Okuyucu Yorumları

Tosun Bengisu10.04.2017 / 11:51:00
Bu gidişle ilk 3'e girmek hayal. Herkes aklına ne gelirse söylüyor. Herşeyden önce Türkiye'nin bozulmuş imajının düzeltilmesi gerekiyor. Herkese saygılar!
mahir uygar çengel10.04.2017 / 14:21:00
haykırarak güldüm....
M.Tunc10.04.2017 / 12:26:00
Biz, Edirne' den Kars'a, Trabzon' dan Silifke' ye tabiri caizse Türkiye' nin dörtbir köşesindeki otellere kültür turizmi adına güzel bir ahenk ile 33 yıldır çalışıyorduk! Son iki Yıldır bütün kaynaklarımız ülkedeki siyasetsizlikten, terörden dolayı ilk defa işsiziz! Sen bırak ilk 3 girmeyi Sayın Bakan, iki yıl önceki halimizi bize geri ver yeter!!! Allah ıslah etsin, ne diyim başka?!
Ahmet Söker10.04.2017 / 19:32:00
ilk 3 e?önce elimizde patlatacak 2017 Rus iptallerine çözum bulun.
AHMET BAŞ11.04.2017 / 09:11:00
''İşte vizyon değişikliğiyle neler olabileceğinin bir örneği de oradadır''. Diyor.Doğru her şey ortada.Vizyon değişikliği:))))
AHMET BAŞ11.04.2017 / 09:19:00
''Emin olun Türkiye tek başına bütün Avrupa'nın toplamından daha iyi durumda'' .Diyor Bir yazım hatası arkadaşlar.Antartika olacak o.
ahmet söker12.04.2017 / 08:16:00
CanyonRanch Kaplankaya daki tesisini kapattı ve Good Bye dedi.Bakan bey pleyşiteyşin turizmi,sokakta Hayır kampanyası yapan Hukuk Fakültesi öğrencisinin tlf numarsını almayla meşgul olsun.
Esra Aksel12.04.2017 / 10:47:00
Sayın Bakan şahsen ben ilk 3 e girmek yerine 2 sene önceki iş potansiyelini İstiyorum.kusura bakmayın ama bu kadar ülkemizde olumsuzluklar Yaşanırken siz hayal mi görüyorsunuz? Diye sorarlar.maalesef her sektörde Olumsuzluklar yaşanıyor.piyasada para dönmüyor.siz hiç halkın içine Girip çok kötü gidişatı gördünüz mü?lütfen sayın bakan biraz gerçekçi olalım.tüm işverenler kötü durumdayız.büyük işletme küçük işletme hepimiz aynı gemideyiz.gemi su alıyor.Sonrası ne olucak?
Mehmet Türkiz12.04.2017 / 14:10:00
Sallayın bakalım! Sallamada sınır tanımıyorsunuz.
ömer gümüşpala11.04.2017 / 16:21:00
bu memleketin insanların başka iş yapmasa bile sırf turizm yaparak geçenebilir! fakAT başarısızlık ve koltuk kapma sevdası buna engel oluyor... ayrıca bir de ulaşımı ve sağlık sektörünü turizm sayma peşindeler... turizm anlayışını dinleme ve eğlence yerine... mutluluk satmaya çalışılmakatırlar! bu yüzden bu farkı "anlayamayan"... eski doğu bloku zülmünden kaçanlara türkiye getirip turist profilini değiştirme peşindeler... şirk etleri tam istediği insan profilini elde etmek istiyorlar! çok büyük bir oyun var aslında... entelektüelerimiz ve satılmamış medyala araçlarımız çok uyanık ve hasas olmaları lazım! çok az zaman kaldı...