Garden Life
turizmdebusabah, turizm haberleri  
boyutstore.com
23.04.2014 Toplam Okuyucu: 73743906 | Bugünkü Okuyucu: 16951 | On-Line: 64 Dolar satış $: 2,1410 Euro satış €: 2,9569 Sterlin satış £: 3,6083
facebook bizi takip edin, turizmdebusabah.com twitter bizi takip edin, turizmdebusabah.com RSS akışına ekle, turizmdebusabah.com turizm haber bülteni üyeliği, turizmdebusabah.com
...
Yazıcıya Gönder Haberi Gönder Yorum Yaz yazı boyutu:

İşte 2013 yılında uygulanacak yeni pasaport harç ücretleri

01.01.2013 / 11:11:15
İşte 2013 yılında uygulanacak yeni pasaport harç ücretleri
Facebook
Twitter

Friendfeed
Delicious
Yahoo
 

Türkiye, 2013 yılına zamlarla girdi. Pasaport defter bedeli ve pasaport harçları da zamlanan kalemler arasında yer aldı. İşte yeni rakamlar...


2013 yılı ile birlikte Pasaport defter bedeli 72 liraya,
6 aya kadar olan pasaport harcı 92,55 TL'ye yükseltildi.

Diğer pasaprt harç ücretleri için belirlenen rkamlar ise şöyle oldu:

1 yıl için olanlar 135,20
2 yıl için olanlar 220,65
3 yıl için olanlar 313,25
3 yıldan fazla süreli olanlar 441,40


YASAL UYARI: TurizmdeBuSabah.com haber portalında yayınlanan köşe yazısı/haber/fotoğraf/video'nun tüm hakları Boyut Yayın Grubu'na aittir. İzin alınmadan ve kaynak gösterilmeden köşe yazısı/haber/fotoğraf/video'nun bir kısmı veya tamamı kullanılamaz. Tüm yasal hakları saklıdır.

Okuyucu Yorumları
can çakıl03.01.2013 / 12:38:00
bankalara gidiyoruz pasaport harçlarını yatıramıyoruz sisitemleri girmemişler geri dönüyoruz pazartesi günü randevu var ama harçları yatıramıyoruz
kadir03.01.2013 / 22:20:00
biz dün yatırdık ziraat bankaları alıyor
serdar korkmaz03.01.2013 / 20:05:00
ben yılbaşından 3 gün önce pasaport harcımı yatırdım fakat randevu alamadım emniyete pasaport harcım 2013 e girdiğimiz için yanmadı değil mi ??
hüseyin altıntaş10.01.2013 / 10:11:00
yanmaz sadece farkını ödersin
thekiller 0612.01.2013 / 22:36:00
bence pasaport bedava olmalı hatta üstüne para vermeleri lazım
cem zengin13.01.2013 / 23:51:00
çok pahalı bu pasaportlar... bedava olmalı yada düşük bir fiyatı olmalı
Mustafa Karasu14.01.2013 / 03:02:00
Ben bu sayfalardan bir sey anlamiyorum,Almanyada pasaport fiyatlarini bir türlü ögrenemiyorum.
burhan çalışmaz19.01.2013 / 18:21:00
ben düşünüyorum da pasaport fiatları çok fazla ben kktc de degiştiriyorum 5 yıl çok para kımlık gıbı parasız olmalı bence
yağmur20.01.2013 / 19:45:00
acaba pasaport çıkarmanın başka ek masrafları da var mı? defter bedeli ve harc haricinde ?
inanç ANDA23.01.2013 / 09:32:00
Pasaport çıkartmanın her hangi başka bir bedeli yok cüzdan bedeli ve harc harici ve yatırdığınız paranın Dekontunu ziraat bankasın dan alırken, memur'dan Tahsilat makbuzunun aslını alını istenen bu..
FATİH22.01.2013 / 18:02:00
serdar korkmaz 03.01.2013 / 20:05:00 Harcın yanmaz ama farkını ödersin. --------------------------------------- yağmur 20.01.2013 / 19:45:00 başka masraf yok -------------------------------
c.altin24.01.2013 / 19:28:00
pasaportumun süresi doldu. uzatmam gerekiyor harç bedelini yatırıp, pasaport büroya gittiğim zaman ne kadar sürede onaylıyorlar. acil vize almam gerekiyor çünkü. bilgi verebilirseniz sevinirim.
a alt25.01.2013 / 14:46:00
sayın c. altin, pasaport süreleri artık uzatılmıyor,çipli pasaporta geçildiği için yenisi veriliyor,yeni pasaport çıkartmanız gerekli.başvurudan sonra yaklaşık 4-5 gün içinde pasaport elinizde oluyorç
e dönmez26.01.2013 / 00:20:00
yurtdışındayım şu an pasaport süresinin bitmesine iki ay var süre bitmeden pasaport yenileme uzatma yapabiliyormuyum
ahmet gümüş28.01.2013 / 22:51:00
arkadaslar eskiden emniyet müdürlüklerinde vezne olurdu oraya yatırırdık artık bankalara mı yatırılıyor?
sadettin dursun28.01.2013 / 23:56:00
7 yaşından küçük çocuklar için ücret ödeniyor mu?
filiz ertekin01.02.2013 / 15:59:00
pasaport harçlarını fazla bulup eylem yapan bir gezgin grubu vardı yanılmıyorsam
bayram taşdemir03.02.2013 / 23:19:00
öğrenciler harçsız psprt alabiliyo
zekeriya arslan03.02.2013 / 21:06:00
arkadaşlar ilk defa pasaport çıkaracağım acaba bir yıllık pasaport ne kadar
SEDAT DEMİR04.02.2013 / 16:54:00
arkadaşlar 1 yıllık pasaport çıkartıcam toplam ne kadara malolur acaba bilgi alabilirmiyim
no mersie05.02.2013 / 23:34:00
bide foto çektirmek için fotocuya para veriyorsun ek olarak başka masraf yok.şimdi şeyi sorcam.çipli sisteme geçildiğinde her yenilediğimizde defter bedelide mi ödüycez o zaman?
Burak esen10.02.2013 / 20:10:00
Arkadaşlar yeni alcam hem 72 hemde 92 tlmi ödücem yardımcı olun
sarp hidir14.02.2013 / 01:32:00
pasaportalarin devlet tarafindan vatandaslara ucretsiz olarak verilmesini tavsiye ederim birisiyukariya devet uste para versin gibi bi sey yazmsi ne kadar ayip pasaport yurtdisinda kimlik yerine geçer yakinda bu devlet'i ahali kimlik parasida ister..
mehmet kilic14.02.2013 / 13:02:00
yeni pasoport fiyatlari cok pahali ben almanyada yasiyorum 3 cocuk birde esimin pasoport lari yenilenecek 1000 euro tutuyor heryere sikayet de bulundum amma nedense herkes sessiz kaliyor önemli degil nede olsa almanyada para süpürülüyor ama benim süpürgem yok neyazzikki ben süpüremiyoum tek söylenecek sey var yazzzzzzzzzzzzik herkese selam zamlara devam
mehmani.aktaş15.02.2013 / 14:49:00
pasaport harçları.gerçekten.çok.çok.pahalı yıllık defter ücretide.dahil.50.tl.felan.olsaydı normaldi.ne yazıkki.bizim.ülkemizde.herşey pahalı.herkese.selam.evet zamlara.devam
narissa desilewa18.02.2013 / 15:12:00
ben pasoport artı kimlik cantam calındı tekrar cıkartırken ücret alıyolar mı ben ne yapacagım şimdi burdan cıkarmı ::((
abdullah mir demir20.02.2013 / 07:46:00
arkadaşlar burda 2 yıl süreli pasaport ücretınden baska bi ödeme yapılıyor mu şimdiden teşekkür ederim cvp için
birkan07.03.2013 / 22:51:00
lise son öğrencisiyim. avusturya ya akrabalarımın yanına turistlik amaç için gidicem. vize ve pasaport bedelleri toplam ne kadar tutar bilen varsa söyleye bilir mi?
murat derin10.03.2013 / 13:12:00
Yenilemede ücret değişiyormu benim sürem bştmedi daha ama en az 3 ay olması gerekıyor yurt dısına cıkarken 1 sene uzatcam yıne 72+ 135 TL mi Ödüyorum aceba?
z.cetin22.03.2013 / 02:52:00
resmen soygunculuk nedense butun yuku vatandasin sirtina yukluyorlar cok fazla yetkililere soyluyorum beeee insaf .
gokay demir04.04.2013 / 18:53:00
simdi 18 yasindan kucukler 5 senelik sureli pasaportlara odeyecekleri fiyat 10 senelik uzatanlarla ayni fiyat mi veyahut 5 senelik alan 10 senelik fiyatimi odeyecek suraya dogru bir fiyat listesi koyun.eger buysa fiyatlar ne kadar sacma bir uygulama bu.
gökhan08.04.2013 / 16:23:00
ya ben pasaportumun süresini uzatmak istiyorum defter parası ödeyecek miyim?
Ilknur atik08.04.2013 / 11:36:00
yeni passaport cikaracagiz ilknur atik kizim esraatikle beraber o3/05/2013 günlerden cuma gelebiririz
sarp sönmez10.04.2013 / 14:15:00
Tekrar tekrar parmak izi vermek istemiyorum. Ne yapmam gerek
kadir keskin21.04.2013 / 14:15:00
çin için pasaport almak istiyorum
ayhan sevimli20.05.2013 / 18:48:00
pasaport degişdirme nekadar ücreti benım
esra yakışan26.05.2013 / 23:14:00
her ülke için ayrı pasaport mu alınıyor bir de bn ögrenciyim tam olarak ne kadar tutar btun maliyet
Selçuk DERE07.06.2013 / 02:43:00
Askeri pasaportumu sivil pasaporta çevirmem mümkün mü acaba? Eğer ki çevriliyorsa şahsımdan istenen evraklar nelerdir? Ne yapmam gerekiyor?
husnıye şenses08.06.2013 / 20:35:00
ıyı gunler pasaportumu 01\12\2011 de aldım ıkıyıllık 01\12\2013 de suresı doluyor temmuz sonunda yurt dısına cıkacam uzattırmak ıcın ne yapmalıyım nereye bas vuracam yardımcı olursanız sevınırım tesekkurler
alperen öztürk10.06.2013 / 19:20:00
Arkadaşlar bu harç bedeli bankaya yatırılıyormuş.Peki kredi kartı ile ödeme şansımız var mıdır ?
ALI OKAN15.06.2013 / 11:45:00
Yurtdisinda yasiyorum.Pasaportumun gecerlilk suresi bitti.Uzatmazsam veya gecikmeli olursa ceza oder miyim>
Kemal SAKAOĞLU17.06.2013 / 19:50:00
Çipli pasaportum var. şimdi süresini uzatmak için başvuracağım. en baştanmı olacak herşey. yani önceki çipli pasaportumu kullanamayacakmıyım? yeni cüzdanmı verecekler yoksa sadece uzatma parasımı vereceğim bilmek istiyorum..
emine çelik 24.07.2013 / 17:49:00
ben daha önce hiç pasaportum yoktu daha yeni çıkartmak istiyorum ne yapmak gerekiyor ve umumi ve hususi pasaportlar var onlar ne bir türlü anlamadım
yakupselen07.08.2013 / 20:33:00
daha önceden bir pasaportu çıkarıp her yıl defter barası vermeden uzatma bedeli alınırdı şimdi her uzatmada defter parası 50 küsür alınıyo benkktc de yaşıyorum burda sanki başka bir ülkedeymişiz gibi 2 misil ücret ödüyoruz hani bura yavru vatandı öyle yavru vatan kendi evladına kazık atarmı
berin topal16.08.2013 / 21:59:00
Hayırlı cumalar herkese, her seferinde yeniden pasaport çıkartmak ne demek oluyor? resmen bizi enayi yerine koyan hükümet 'e sesleniyorum: Allah seni bildiği gibi yapsın!!!!
Ahmet 11.09.2013 / 03:18:00
benim pasportum en son 2000 yilina kadar uzatilmis ondan sonra hep hollanda pasportu kulandim hollandada yasiyorum ve yeni pasport cikarmak istiyorum acaba bu 13 yil icin ceze veya fark odemek zorundamiyim oduyeceksem nedir bunun cezasi ne kadar son tarih 19-06-2000
münevver kutsal23.09.2013 / 18:36:00
merhaba, salı günü pasaporta basvursam cumaya cıkar mı iş için bu hafta çıkarmam şart
Buğra Ocak27.09.2013 / 11:39:00
Aldıgım vize pasaporttan daha kısa sürede çıktı para yatırda randevü al çok uzatıyo türkler.
ferdi altay20.10.2013 / 17:17:00
ben yeni çıkartmak istiyorum
tufan akar25.10.2013 / 13:27:00
merhaba. ben eşim ve oğlum için pasaport çıkartmak istiyorum. yukarıda yazılan rakamlara göre konuşuyorum. 3x72 tl=216 tl sadece defter parası. ayrıca 3x135,20 tl=405,6 tl 1'er yıllık harç ücreti. 216+405,6=621,6 tl toplamda ödeyeceğim tutar olduğunu düşünüyorum. bu paranın tamamını mı bankaya yatırmamız gerekiyor? yoksa sadece harç ücretini bankaya defter parasını da emniyete mi yatırmamız gerekiyor? ayrıca oğlum şu an daha 2 yaşında. onun için de bu işlemler ve tutarlar geçerli midir? teşekkürler.
ali boruk30.10.2013 / 20:42:00
Ülkemizde benzin sigara gibi seylerden alinan vergi pasaportuda etkiledi yine dünyanin en pahalilari arasindayiz calisana 3 kurusu fazla görenler bu vergileri alirken hic mi düsünmüyorlar sadece 100 sayfalik bi defter icin 72 lira türkiyede yasayanlar icin cok cok fazla ALLAH ülkemiz insanlarina önce sabir sonra bu kazanci saglamak icin güc versin
ahmet ayarığ28.12.2013 / 20:51:00
çok iyi fiyatlar
ömerr27.01.2014 / 12:47:00
arkadaşlar geçensene 6 aylık harç yatırdım belli nedenlerden dolayı pasaportu yaptıramadım şımdı o dekontla farkını odeyıp yaptırılabılırmı ascıl cevap teşekurler
ayşegül yurtseven17.02.2014 / 19:32:00
Bence çokucuz size göre herşey pahalı bedavaya pasaport mu olur ? Hem çok ucuz bence daha fazla fiyatlar çıkmadan alın :)
ihsan taskin14.04.2014 / 15:05:00
Merhaba pasaport defter bedelini odedim ayriyetten harcida odeyecegim ama ikisini ayni anda yatiramadim ikisi ayri ayri makbuz olsa sorun olurmu yoksa tekk makbuzda ikisimi olmali