turizmdebusabah, turizm haberleri
boyutstore.com
22.09.2017 Toplam Okuyucu: 117549877 | Bugünkü Okuyucu: 31590 | On-Line: 50 Dolar satış $: 3,4925 Euro satış €: 4,1838 Sterlin satış £: 4,7462
İSTANBUL: | LONDRA: | NEW YORK: | ROMA: | MOSKOVA: | L.ANGELES: | SYDNEY:
...
Yazıcıya Gönder Haberi Gönder Yorum Yaz yazı boyutu:

Elite World Hotels'ten iki sürpriz otel daha!

16.03.2017 / 16:13:43

Elite World Hotels, yeni iki otel daha açıyor. Coşkun Elik, biri İstanbul Maltepe'de diğeri de Sapanca'da olacak otellerin projelerinin tamamlandığını bildirdi. Elik, yurtdışında Rusya'da açacakları iki otel için de inşaata devam etiklerini söyleyerek, Avrupa'da da yatırım yapabileceklerini, araştırma yaptıklarını anlattı.

Özlem Kapar - TurizmdeBuSabah

Türkiye'nin yerli otel zincirlerinden Elite World Hotels'in Yönetim Kurulu Başkanı Coşkun Elik, Yönetim Kurulu Üyesi ve Satış ve Pazarlama Direktörü Emel Elik Bezaroğlu ve Genel Müdür Ünsal Şınık'ın ev sahipliğinde, grubun en yeni oteli Güneşli Basın Ekspres yolundaki Elite World Europe'da bir basın toplantısı düzenlenerek yeni yatırımlarına ilişkin bilgi verildi.

Türk turizminin içinde bulunduğu dar boğazdan başta Taksim'deki iki otelleri olmak üzere kendilerinin de etkilendiğini ifade eden Coşkun Elik, ülkesini çok sevdiğini ve bugünlerin geçeceğini söyleyerek Türk ekonomisine inancının tam olduğunu belirtti. Krize rağmen yatırımlarında hız kesmediklerini kaydeden Elik, İstanbul Maltepe'de E-5 kenarında 2008 yılında aldıkları araziye otel yapmak üzere inşaata başladıklarını ve oteli 2018'de açacaklarını bildirdi. Sapanca'da da eski İtalyan Kampı olarak bulunan mevkideki araziyi satın aldıklarını söyleyen Elik, "Sapanca'daki arsaya da otel için projemiz hazır. Çok güzel bir otel olacak. Sanırım 2019'a yetiştiririz" dedi.

YURT DIŞINA DA AÇLIYOR

Rusya'da St. Petersburg'da otel yapmak üzere iki arazi satın aldıklarını ve inşaata başladıklarını hatırlatan Coşkun Elik, geçen yıl Rusya ile yaşanan krizden dolayı beklemeye geçtiklerini ama projeden asla vazgeçmediklerini anlattı. Elite World Hotels markasını yurt dışına açmak için araştırma yaptıklarını anlatan Elik şöyle konuştu:

"Biz markamıza güveniyoruz. Rusya'daki otelleri açtıktan sonraki ilk hedefimiz Avrupa olacak. Genel Müdürümüz Ünsal Şınık'la birlikte gezip yatırım için fırsat kolluyoruz. Avrupa'da birçok ülkeyi gezdik. Önceliğimiz İngiltere, Almanya ve İspanya. Elite World Hotels zincirindeki otellerin sayısının 8'e tamamladıktan sonra yurtdışına açılacağız. Birçok ülkeye gittik, hatta buralarda otel açmak için el sıkışma aşamasına bile geldik, ama sonuçlanmadı. Avrupa'da açacağımız otelleri de arazi satın alarak kendimiz inşa edeceğiz. Elite World Hotels markasının prensibi bu, otellerimizi kendimiz yapıyoruz."

OTELLERİNİ SATMAK İSTEYENLER ARIYOR

Turizmdeki kriz nedeniyle İstanbul'da ve kıyılarda birçok otelin kapandığına ve değerinin çok altında bedellere satışa çıkarıldığına işaret eden Elik, "Her gün iş teklifi telefonları alıyorum. Otelini satmak veya devretmek isteyenler bizim yatırım iştahımızdan yararlanmak istiyor. Ancak biz otellerimizi kendimiz yapmayı tercih ediyoruz" dedi.

Küçükyalı- Maltepe'de otel yaptıkları araziyi 2008 yılında yine ekonomik krizin yoğun olduğu bir dönemde aldıklarını anlatan Coşkun Elik, krizlerin iş geliştirme için fırsat olabileceğini vurguladı. Elik, "Bu krizde yeni otel nasıl yapıyorsunuz diyorlar. Oysa ki bu projemiz yeni değil, geçmiş bir krizde aldığımız araziyi şimdi değerlendiriyoruz" diye konuştu.

Sapanca'daki yeni otellerinin de yatırım bedelini 150 milyon dolar olarak öngördüklerini bildiren Elik, "Burayı alırken Ünsal Şınık'la iddiaya girmiştik. Orayı alamayacağımı düşünüyordu. Ancak ben kazandım" diyerek sözlerine şöyle devam etti:

REFERANDUMU BEKLİYORUZ

"Otelcilikte büyümeye devam edeceğiz. Türkiye'nin her yerindeki fırsatlara açığız. Hatta Antalya'da ve Bodrum'da da çalışma yaptık. Antalya'da zemin analizi yapma aşamasına bile geldik. Ancak ülkemizin içinde bulunduğu durum nedeniyle yatırım için acele etmiyoruz. Yatırımcılar önünü görmeden yeni adım atamazlar, biz de beklemeye geçtik. 16 Nisan'da yapılacak referandum sonrası bazı şeyler netleşecektir. Biz de referandumu bekliyoruz, sonra yeni projelere bakacağız. Yatırım yapmak için önceliğimiz kendi ülkemiz. Uygun fırsat varsa niye yurt dışına gidip başka ülkelere kazandıralım."

KRİZE DİRENİYORUZ

Elite World Hotels Genel Müdürü Ünsal Şınık da Taksim'deki iki otelin İstanbul'daki tüm oteller gibi krizden etkilendiğini anlattı. Personel çıkartmadan ayakta kalmaya çalıştıklarını kaydeden Şınık, "2017, 2016 gibi geçecek gözüküyor, hatta daha kötü olacağına dair şüphelerim var. Çok otel kapanıyor, biz direniyoruz. Nereye kadar direniriz bilmiyoruz. Yerli bir zincir olarak özel bir sistem kurduk, bir çizgimiz var ve bu çizgiden sapmayacağız" dedi.

Elite World Hotels markası için franchise verme planları olduğunu ifade eden Şınık, 7-8 otele ulaştıktan sonra bu iş için odaklanabileceklerini de aktardı.

Ünsal Şınık, 2 Şubat'ta açtıkları Güneşli Basın Ekspres Yolu'nda 401 odalı, 802 yatak kapasiteli Elite World Europe Hotel hakkında da bilgi verdi. Bu otelin 120 milyon dolarlık yatırımla zincirin en büyük tesisi olduğunu vurgulayan Şınık, şunları anlattı: "Zincirimizin en büyük halkası olan Elite World Europe Hotel'de çok özel bir hizmet tanımı kurguladık. İş dünyası bugüne kadar B to B ve B to C iş modellerini konuştu. Yeni nesil toplantı konsepti olarak tanımladığımız "B to H: Business to Hapiness" ile sektöre büyük bir farklılık ve farkındalık kazandıracağız. Elite World Europe, bu anlamda gerek mimarisi, gerek kapasitesi, gerekse hizmet yaklaşımı ile zincirin en kapsamlı yatırımı ve bölgenin en gösterişli oteli oldu. Toplantı salonları son teknolojiye göre yapıldı. Sağlık kulübü yaklaşık 2 bin kişiye hizmet verebilecek. Tüm Elite World otellerinde bulunan outlet'ler bu otelimizde de yer alıyor."

YASAL UYARI: TurizmdeBuSabah.com haber portalında yayınlanan köşe yazısı/haber/fotoğraf/video'nun tüm hakları Boyut Yayın Grubu'na aittir. İzin alınmadan ve kaynak gösterilmeden köşe yazısı/haber/fotoğraf/video'nun bir kısmı veya tamamı kullanılamaz. Tüm yasal hakları saklıdır.

Yorum Yaz

(Yayınlanan okuyucu yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan TurizmdeBuSabah.com ve Boyut Yayın Grubu sorumlu tutulamaz.)
Adınız Soyadınız:
e-Posta adresiniz:
Yorumunuz:
Yorum için en fazla 1000/1000 karakter girişi yapılabilir!
Güvenlik kodu:

inhores

Manşet Haberleri

Evetse, bu ortamda bize müsaade, turizm haberciliğimize ara veriyoruz.