turizmdebusabah, turizm haberleri  
boyutstore.com
23.10.2017 Toplam Okuyucu: 118207557 | Bugünkü Okuyucu: 11790 | On-Line: 58 Dolar satış $: 3,6661 Euro satış €: 4,3297 Sterlin satış £: 4,8288
İSTANBUL: | LONDRA: | NEW YORK: | ROMA: | MOSKOVA: | L.ANGELES: | SYDNEY:
...
Yazıcıya Gönder Haberi Gönder Yorum Yaz yazı boyutu:

"Avrupalı turistler kimlikle gelebilsin"

12.02.2017 / 09:23:52

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Avrupalı turistlerin ülkeye sadece kimlikle girebilmelerini sağlayacak bir çalışma yürüttüklerini söyledi.


Diken'de yer alan habere göre, Antalya Valiliği'nin ev sahipliğinde, Mimar Sinan Kongre Merkezi'nde verilen yemekte konuşan dışişleri bakanı, Türkiye turizminin gelişmesi ve sektörün büyümesi için gelirleri artırmaya çalıştıklarını vurguladı: "Yurt dışından ülkemize gelecek insanlar ve turistlerin önündeki engelleri de buradaki arkadaşlarımızla birlikte çalışarak, değerlendirerek gerçekten bir bir kaldırıyoruz. Dünyanın her yerinden, özellikle Avrupa'dan turistlerin daha kolay gelebilmesi için uçuş sayılarının artırılması, vizelerinin kolaylaştırılması ve pasaport yerine kimlikle ülkemize gelebilmeleri için çalışıyoruz."

Örneğini Ukrayna'dan veren Çavuşoğlu, Ukraynalıların yüzde 30'unda pasaportunun bulunduğuna dikkati çekti. Çavuşoğlu, buna rağmen 2016'da 2015 yılına göre birçok ülkeden Türkiye'ye gelen turist sayısının düşmesine rağmen Ukrayna'dan gelen turist sayısının yüzde 48 arttığını söyledi.

Dışişleri bakan, Ukrayna'dan pasaport olmadan seyahat gerçekleştirdiği zaman yüzde 50 daha artış beklediklerini ifade etti.


YASAL UYARI: TurizmdeBuSabah.com haber portalında yayınlanan köşe yazısı/haber/fotoğraf/video'nun tüm hakları Boyut Yayın Grubu'na aittir. İzin alınmadan ve kaynak gösterilmeden köşe yazısı/haber/fotoğraf/video'nun bir kısmı veya tamamı kullanılamaz. Tüm yasal hakları saklıdır.

Okuyucu Yorumları

Volkan Aydogdu12.02.2017 / 13:57:00
Gercek sorunlari cozmeye gucumuz yetmedigi veya niyetimiz olmadigi icin boyle garip seylerden medet umuyoruz. Avrupali Turistin sorunu hic bir zaman viza alamamak veya pasaport kuyruklari olmamistir. Turkiyeye her girisimde Ataturk Hava Limaninda bankamatik gibi biryerden vize aliyorum. Adim Turkce, Turkce selam veriyorum. Gorevli yuzume bile bakmiyor vize verirken ve israrla yarim yamalak Ingilizce konusuyor. Kimsenin sen kimsin, necisin neden Turkiyeye geldin dedigi yok.
Vural Kugu 12.02.2017 / 17:37:00
Kimlikle girilirse ,o zaman vize işlemleri kalkıyor.yani giriş kapısında hiç bir işlemsiz ayrıca istedikleri kadar Türkiye'de kalabilecekler .pasaport yoksa giriş damgası nereye vurulacak.bu fıkir zorlukların nasıl çözüleceğini düşünülmeden ortaya atılmış gibi.bu tip boş konuşmalara boş verıp ,yukarıdaki arkadaşin dediği gibi esas sorunları cözsek .
ahmet söker13.02.2017 / 00:30:00
Sanki şimdiye kadar 15 tane evrak hazırlayıp Türk konsoloslukları önlerinde vize almak için günlerce uğraşıyorlardı.Yatak sayıları ve otel sayıları ile övündüğün sürece herkesi yurduna gülünç fiyatlara sadece kimlikleriyle getirmeye çalışırsın.Güvensiz ve istikrarsız ülkeye kimse uğramaz.uğrasa uğrasa cebinde fazla para olmayan yada Ülkeyi ve insanlarını koşulsuz seven misafir gelir.
kemal yıldız13.02.2017 / 10:55:00
Sayın Bakanım, mutlaka biliyorsunuz da, ben gene de hatırlatayım! Turizm, huzur ve güvenin olduğu yerde olur! Bizlerde sizi huzur ve güveni sağlayın diye seçtik, lütfen işinizi yapın!
Ghislain Sireilles13.02.2017 / 14:11:00
Yeni bir bulus degilki, senelerdir AB ulkelerinden kimlik ile giris yapiliyor ve bir kagit parcasina giris/cikis damgasi vuruluyor...Sanki turizmin dusmesi buna kaynaklaniyormus gibi, bunu cozdukmu akin akin gelecekler...Sizler turiste nasil guven saglarsiniz ondan bahsedin gerisi fasafiso....
ömer gümüşpala14.02.2017 / 22:09:00
güvenlik adına her insana 1 polis mı düşsün diyorsunuz???... huzur ve güveni sağlayın diye seçtik... hehehehhe ne kadar da ucuz pro paganda... eski anti-insan sisteminde kalmalardasınız...
kemal yıldız15.02.2017 / 10:07:00
Ömer Bey, siz hangi Gezegende yaşıyorsunuz acaba? Bizim bu gezegende ülkelerin ve dahi onlarda yaşayan insanların güvenliğini onların seçtiği, yada çoğunluğun seçtiği hükümetler sağlamakla mükelleftir! Cahilliğin bu kadarına da pes doğrusu!!!