turizmdebusabah, turizm haberleri  
boyutstore.com
17.08.2017 Toplam Okuyucu: 116726098 | Bugünkü Okuyucu: 6945 | On-Line: 29 Dolar satış $: 3,5352 Euro satış €: 4,1427 Sterlin satış £: 4,5573
İSTANBUL: | LONDRA: | NEW YORK: | ROMA: | MOSKOVA: | L.ANGELES: | SYDNEY:
...
Yazıcıya Gönder Haberi Gönder Yorum Yaz yazı boyutu:

17.04.2017 / 12:53:04

Evetse, bu ortamda bize müsaade, turizm haberciliğimize ara veriyoruz.


Boyut Yayıncılık olarak dijital yayıncılığa 1996 yılında başladık. Sonraki birkaç yıl içinde de TURSAB ve TUROB ile geliştirdiğimiz Hotel &Travel Guide işbirliklerimiz bizi turizmdebusabah.com'u yayınlamaya teşvik etti. Turizm pazarının özellikle yurtdışında büyümesinde ve tanıtılmasında minik katkılarımız olduğunu sanıyorum. Benzer faaliyette bulunan rakiplerimizle, turizm sektörünün haberleşme platformlarını oluşturduk. Sayfalarımızda, sektörün önemli isimlerinden binlerce makale yayınlandı. Türkiye bu yıllarda dünya turizm sektöründe bir başarı hikayesi yazdı.

Bugün turizmdeki başarı hikayesine ara verildiği görülüyor. Turizm, demokrasiyle gelişir. Turizm bakanımızın "Türkiye'nin artık deniz, kum, güneş turizmi satmayacağına ilişkin açıklamasını" okuduk. (Milyon yataklı kıyı otellerinin bir yerlere taşınması planlanıyor olmalı). Bakan ayrıca önümüzdeki yılların turizmde çok daha iyi olacağı müjdesini de verdi Hürriyet'teki haberde.

Yapımı tamamlanma aşamasında yüzlerce otel yatırımı kabus gibi...

Eski yıllardaki müşterilerini bekleyen binlerce tesis...

Turizmin tüm aktörleri, bugünlerde adeta kendi cenaze törenlerine hazırlık yapıyor gibiler...

........

Evetse, bu ortamda bize müsaade, turizm haberciliğimize ara veriyoruz.

TEŞEKKÜRLER

Önce okuyucularımıza teşekkür etmek istiyorum.
turizmdebusabah.com'da, başka hiçbir internet sitesinde bulunmayan bir sayaç var. Günün tarihinin hemen yanında ilk yayınlarımızdan itibaren kullanmaya başladık. Posta adresinize gönderdiğimiz ya da giriş yaparak ulaştığınız haber sitemizi "basılı gazete" gibi sayarsak 113.269.366 adet gazete ulaştırmışız sizlere... 17 yıla ve 365 güne bölersek günde 20.000 tirajlı ve en az 100.000 okuru olan bir gazete gücüne erişmişiz. (aynı IP adresini kullanan turizm işletmelerinde IP başına okur sayısı 7 olarak belirlendi).

Bu gazeteyi amatör bir heyecanla hep profesyonel gazeteciler hazırladı. Bu gazeteye emek verenlerin sayısı bazı yıllarda aynı anda 8-10 gazeteciye kadar ulaştı. Eski Turizm Bakanlarımızdan Bahattin Yücel başyazarımız ve danışmanımız olarak ilk sayılarımızdan itibaren yanımızda yer aldı.

Başta 40 yılı aşkın dostluğumuzla başyazarımız ve danışmanımız Bahattin Yücel'e teşekkür etmek istiyorum.

Sondan başa doğru, Özlem Kapar, Mehmet Güneli, Eda Özsoy, Murat Kılıçarı, Bülent Can, Mustafa Sönmez, Cemal Balcı, Kaan Ezgimen başarılı gazetecilikleriyle bu gazeteyi yönettiler. Adlarını saymaya kalktığımızda çok uzun listeler oluşturacak olan katkıda bulunanlarımıza, fikirlerini sektörle paylaşan yazarlarımız ve en önemlisi okuduğu yorum ve haberlerin hemen altına tepkisini ve bilgisini ekleyen okuyucularımıza sonsuz teşekkürler ediyorum.

Bu başarı hikayesi burada bitmedi...

Bitmeyecek... Bitmemeli...

Bülent Özükan
17.04.2017


YASAL UYARI: TurizmdeBuSabah.com haber portalında yayınlanan köşe yazısı/haber/fotoğraf/video'nun tüm hakları Boyut Yayın Grubu'na aittir. İzin alınmadan ve kaynak gösterilmeden köşe yazısı/haber/fotoğraf/video'nun bir kısmı veya tamamı kullanılamaz. Tüm yasal hakları saklıdır.

Okuyucu Yorumları

Murat Yumak17.04.2017 / 15:58:00
........ Evetse, bu ortamda bize müsaade, turizm haberciliğimize ara veriyoruz. İşte Bu tebrik ve takdir Sevgiyle Kalın En kısa sürede tekrar buluşmak üzere...
kamill17.04.2017 / 14:25:00
Bir Turizmci olarak uzuldum sanırım bizlerinde yapacak bir seyi yok ben sahsi fikrim emekli olmayı beklemeden baska soktere yonelecegim hatta en kötüsü yurtdısı iltica bile olabilir
iskender çayla17.04.2017 / 16:32:00
Çok üzüldüm. Sektör kendi dışında gelişen olayların yüzünden bu duruma geldi. Suçlu bizler değiliz. Bugüne kadar verdiğiniz emek için hepinizi kutlarım. Umarım daha güzel günlerde görüşürüz.
Haluk Sungu17.04.2017 / 17:32:00
Ne deseniz haklisiniz... Bunca yıldır bizlere vermiş oldugunuz destekler için teşekkür ederim. Saygılarımla... Haluk Süngü
mesut ok17.04.2017 / 21:20:00
Norveç atasözü gerçek mi bilinmez, "Atatürk gibi düşün" Bu durumda Atatürk olsa ne yapardı?
Talat Kanbir17.04.2017 / 19:54:00
Burada karakterli bir duruş var. Umarım yine buluşuruz.
gürel gökkaya17.04.2017 / 22:21:00
Üzüldüm, turuzimci değilim ama turizm sektöründen kazanıyorum.Burda çıkan yazılar, yorumlar ve öngörüler yılın nasıl olacağına işaretdi. Diğer ülkelerin topraklarını, gavur toprağı olarak değerlendiren yöneticilerimizin turizme nasıl baktıkları ortadadır.
Finansçı18.04.2017 / 11:08:00
YSK'nın mühürsüz oyları kabul etmesi üzerine meşruluğu tartışmalı bir evet gerek iş dünyasında, gerek dış dünyada kabul görmeyecektir. Zira hükümet "evet" kampanyası yaparken terör, ekonomik sorunlar, dış ilişkiler kapsamında sonsuz olumlu vaatlerde bulunmuştu. Açıkçası bu vaatlerin havada kalacağını şimdiden kestirmek için falcı olmaya da gerek yok. Hukukun kişisine göre işlediği ortamda ne yeni yatırım yapılır, ne de mali piyasalara yatırım amaçlı para girer. Belli ki bu durumda bizleri daha da sıkıntılı günler bekliyor. Bu nedenle halkın iradesi ile bir "evet" olsaydı kararınızı anlardım. Ancak ortada gerçek bir "evet" olmadığı için yayınlarınızdan bizleri mahrum bırakmamanız gerektiğini düşünüyorum.
Hülya Aslantaş18.04.2017 / 00:05:00
Gerçekten çok üzüldüm. 20 yıl dile kolay. Turizmimiz bu dönemde nereden nereye geldi... nice heyecanları, başarıları hep birlikte yaşadık, paylaştık. Ama geldiğimiz nokta hepimize acı veriyor. Bu kadar emek ve gayretin sonu bu mu olmalıydı? Bu dönemde siz çok önemli bir görev üstlendiniz ve sorumlu yayıncılık ilkelerinizle Sektörümüzün en güvenilen haber portalı oldunuz hep ilklere, yeniliklere imza atarak. Emeklerinize kaleminize sağlık Başta Sevgili Bülent Özükan olmak üzere tüm yayın kadronuzu Boyut çalışanlarını kutluyor teşekkür ediyorum. Kararınızı ve dik duruşunuzu Saygıyla karşılıyorum. Ancak dediğinizi gibi bu hikaye burada bitmemeli...güzel günlerde buluşana dek..sevgiyle, inançla kalın
OSK18.04.2017 / 10:29:00
Turizmci barış elçisidir. Devlet yetkililerinin yaptıkları doğru yada yanlışların üzerine bin koyup iyiyi, güzeli sunmalı daha çok mücadele etmeliyiz. Vazgeçmemeli işimize daha sıkı sarılıp sahip çıkmalıyız. Turizm sektörünü siyasi faktörlerden sıyırmak için daha fazla mücadele etmemiz gerektiğine inanıyorum.
Kader18.04.2017 / 11:52:00
Aldığınız karara saygım sonsuz ama Üzüldüm. Böyle bir dönemde bu kadar yapılan haksızlıklar varken, sizin bu kararınız benim gözümde sadece kaçmak olarak algılandı..:( Ve en büyük haksızlığı sizinle bu yolda çalışan insanların emeklerine yapıyorsunuz. Türkiye için, Turizm için, Ekonomi için, Geçmiş ve Geleceğimiz için daha da çok birlik olup çalışmalıyız ve sahip çıkmalıyız. Daha azimli, daha üretken, daha çok gelişmeli ve geliştirmeli, daha güclü olmalı, değerlerimize ve miraslarımıza daha çok sahip çıkmamız gereken bir dönemdeyiz. Lütfen şunu unutmayın, Sizin ara verme kararınız sadece kendinizin ve bizler gibi kişilerin zararınadır.. Diğerlerinin umrunda bile olmayacak ve etkilenmeyecekler bile.. Belki de bu durumdan keyif bile alacaklar... Neden buna fırsat veriyorsunuz ki? Umarım en kısa zamanda aramıza geri dönersiniz Sevgilerimle
Sarp Özkar18.04.2017 / 01:05:00
Turizmdebusabah tüm sektörün, her sabah haberleri takip ettiği en önemli mecralardan biriydi. Umarım bu ayrılık çok kısa sürer, zira turizmin en kaliteli mecralarından birinin, turizmle yeniden bir araya gelmesi ve turizmin yükselmesine katkıda bulunması en büyük temennimizdir. Bugüne kadar yaptığınız değerli çalışmalar için sonsuz teşekkürler, biz sizleri çok sevdik, yeniden sevgi ile buluşmak üzere...
Levent 18.04.2017 / 10:19:00
Burada mı siyaset...
Cengiz Atik18.04.2017 / 12:49:00
Keşke bu alanı boş bırakmasaydınız. Emin olun sizden boşalan bu yeri kendi siyasetleri doğrulsunda bir medya ile doldurmakta hiç gecikmeyecekler. Hatta buna aday yalaka bir grubun varlığını hepimiz biliyoruz değil mi? Bugüne kadar Türk Turizmine yaptığınız katkılar için teşekkürler. Yeniden görüşmek umuduyla...
Emre Pekin18.04.2017 / 11:51:00
Cesur biri cesur bir karar almış ve "Kral Çıplak," diye haykırmış. Tebrik ediyorum, yolunuz açık olsun... EP
HUSNİYE ENGIN18.04.2017 / 13:01:00
Kuruluşunuzdan beri severek takip ettiğim ve çok da faydalandığım bir gazeteydi. Tüm emeği geçenlere teşekkür ediyorum..
cem polatoglu18.04.2017 / 12:26:00
Kolum kesilmiş kadar üzüldüm gerçekten. İçim daraldı. Digital turizm gazeteciliğinin mihenk taşı gazetemizin bu haberi bizden bir parça koparılmış gibi hissettirdi. Bu ortamı yaratanlara hayret ediyorum. Hatta onlardan nefret ediyorum
apple&blackberry18.04.2017 / 10:09:00
Bizim ile paylaştığınız değerli bilgiler çok için teşekkürler ...Elbet bir gün çoğunluğu yobaz olan bu insanlar gidecek.Bilime,sanata,kadına değer veren insanlar yönetecek bu ülkeyi.
SERKAN GÜMRÜKÇÜ18.04.2017 / 09:29:00
Ey herşey bitti diyenler, Korkunun sofrasında yılgınlık yiyenler, Ne kırlarda direnen çiçekler, Ne kentlerde devleşen öfkeler, henüz elveda demediler, Bitmedi daha sürüyor o kavga ve sürecek, yeryüzü aşkın yüzü oluncaya dek!
Ferit Volkan18.04.2017 / 11:43:00
Saka gibi ?! Bunca yil bu kadar guzel bir iletsim aginiz sayesinde her gun sektorumuzle ilgili konularda sayenizde bilgileniyorduk. Kararinizi bir kez daha gozden gecireceginize inaniyor ve Basta siz Bulent Bey ve Nilgun Hanim olmak uzere bu Gazetenin gerceklesmesi icin bugune kadar tum emegi gecenlere tesekkur ediyoruz.
irem goulding18.04.2017 / 12:49:00
Once cok uzuldum... Okudukca her satirinizi onurlu durusunuzdan dolayi takdir ettim. Aslinda ozgurlugumuzu kazanmak icin hepimizin onurlu duruslar sergilemememiz gerekiyor. Yine cagdas bir Turkiye'de yazilariniz da bulusmak dilek ve iyilik temennilerimle saygilar...
Ferda Aykan18.04.2017 / 11:01:00
Bir otelci olarak sürekli takip ettiğim bir yayındı. Çok üzüldüm. Ancak karakterli bir duruş. Oteli satabilsem ben de bırakacağım. Artık bu ülkede turizm olacağını sanmıyorum. Turizmi taşıyan Istanbul,Antalya,Muğla,Aydın gibi büyük şehirlerin nasıl yöneteciliğine İç Anadolu,Karadeniz karar veriyor. Başkanlık diyorlar,idam diyorlar,eyy Avrupa diyorlar. Devam etsinler ama bizsiz...
erhan ipek18.04.2017 / 13:34:00
her gün kontrol ettiğim , severek haberlerinizi okuduğum bir siteydi , tepkinizi vermeniz doğrudur. inşallah daha güzel günlerde tekrar yazılarınıza devam edersiniz.
Emre Önen18.04.2017 / 13:47:00
Kolay yolu secip kacmak mı çözüm?Bence bu kararınız beceriksizlerin alacagı bir karar olmuş..Ne yapsın vatandaş Suriyeliler gibi vatanı bırakıp gitsin mi?İnandığın derğerler için mücadele etmeyecekmisiniz??Boşversenize tam bir looser kararı hiç yakışmadı size...Allah gönlünüze göre versin...
Sabri ÇAĞLAYAN18.04.2017 / 19:49:00
Gemiyi en son Kaptan terk eder,sevgili Bülent Bey.Gelin gemiyi terk etmeyelim.Biraz dinlelim ama asla terk etmeyelim.Bu turizm denizinde,gemisini terk edecek en son Kaptan sizsiniz Sevgili Bülent bey.Sağlam kalemşörlerinizle,bizlere en doğru bilgileri sunan sizlersiniz.Bizleri öksüz bırakmayınız lütfen.En kısa zaman içerisinde buluşmak üzere..
Eyüp Özdemir18.04.2017 / 15:33:00
keşke devam etseniz ve bizi her zamanki gibi doğru bilgilendirip yönlendirseniz
Naci Gedik18.04.2017 / 19:12:00
Üzücü ama gerçekçi bir karar... Adeta bir "sivil itaatsizlik". Açıklama metninizi saygıyla karşılıyorum. Yakında zamanda güzel günlerde tekrar bir arada olmamızı diler, ilk günden bugüne, emeği geçen tüm TBS ekip ve yönetimine en içten teşekkürlerimi sunarım. Sevgi ve saygılarımla, Naci Gedik
funda18.04.2017 / 15:57:00
Geç buldum, erken kaybettim. Yolunuz açık olsun
Hakan Özdemirci 19.04.2017 / 12:31:00
Sayın Bülent Bey, Buradaki pek çok kişinin de belirttiği üzere sizin gidişinizi üzüntü ile okuyorum. Burnumun direği sızladı. Sizin ve tüm emeği geçenlerin bizim gibi sizlere değer verenlerle beraber olup içine olduğumuz durumu düzeltmek için daha da çaba göstermemiz gerektiğine inanıyorum. Ortalığı geriye kalan bilinçsiz medyaya bırakır isek ne olacak bunun sonucu? Lütfen sizin de son cümlenizde dediğiniz gibi bitmedi, bitmemeli bu çabalarımız. Sizi üzmüş olan milli irade diye görünen ve yanlış olarak sonuç verdirilen gelişmeye rağmen lütfen yılmadan bizimle beraber olmaya devam edin. Lütfen! Saygı ve sevgilerimle...
Serdar Baş19.04.2017 / 07:49:00
Umarım güçlenerek yeniden başlarsınız, zaman zaman fikirlerimizi sektörle paylaşmaya izin verdiniz, teşekkür ederiz, kalitesi tartışılmaz sektörel bir platformdu...emeği geçenlere teşekkürler...
Yalçın19.04.2017 / 09:46:00
Bir kendime bakıyorum bir de ülkeme.. Herşey gözümüzün önünde oluyor.. dayanacağız! dayanmak zorundayız diyorum.. Sonra oğlum aklıma geliyor üzülüyorum.
Baki Özkan19.04.2017 / 10:08:00
Çok güzel bir iş başardınız. Daraldığımızda; sizinle birlikte nefes alıyorduk. Yolunuz açık olsun. Dostça kalın.
Cem Ergin19.04.2017 / 20:52:00
Önce Booking.com şimdi ise Turizmde Bu Sabah haber kaynağımızdan yoksun kaldık.
ömer gümüşpala28.04.2017 / 03:11:00
eleştiri yorumlarını yazıların yayında kalkmasına kalan son 1-2 güne yayınlamasına rahmen... bu taktiği bir işe yaramadığını gosteriyor! birileri demişki millete akıl verme... örnek olma... işi bırak demişler heralde... ne de olsa sovyet düzenine doğru koşuyoruz... beli olmuyormu? her yerde yasaklar! en son yasak da antalyada oldu..! ve bunu İSLAM dinini ve müslümanları mazleme yaparak yapıyorlar! uyan millet uyan!
Murat Tolga Akın27.04.2017 / 09:26:00